2011. március 26., szombat

Humusz Nikitől!

Tegnap megint világgá mentem! Na jó! Nem is olyan messzire, de azért 2 órát vonatoztam, hogy elérjek barátaimhoz, Mosonmagyaróvárra. Próbáltam valami helyi speccel készülni, de a sajton és az óvári módra húson túl sok dologgal nem rukkolhatnék elő, így más tollával ékeskedem, konkrétan Niki barátnőm humuszával, amiről azt hittem, hogy reggelire nem a legjobb választás, de tévedtem. Bátran állíthatom, hogy remekül megállja a helyét reggeli energia bombaként a virslik, sonkák és szalámik unalmas koszorújában. És ha azt is elárulom, hogy 3 perc alatt elkészül, beleértve a fokhagyma pucolást és a konzerv kibontását is, akkor még inkább kedvesebbé és szerethetőbbé válik ez a puritánnak, ám annál inkább minden napibbnak nevezhető kencefice.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése